julklapp

Hej på er!

Hoppas att ni haft en jättebra söndag :). Det har jag verkligen haft, det var jättekul att träffa gänget igen och det var länge sedan jag skrattade så mycket, haha! Flickorna i köket äger ;).  Åhh.. vi måste träffas oftare!!! Saknar er ju.
Jag och Erica bytte även julklappar redan nu, för vi vet inte om vi hinner ses mer innan jul, förutom på torsdag då det blir julklappsshopping. Jag fick en jättefin kuvertväska som kommer användas på nyår och krogkvällarna framöver ;). Tack Erica <3

image1211


På jobbet var det ganska lugnt, men tiden gick på ändå! Vad gjorde allt folk idag egentligen? Ingen som var pizzasugen? ;)
2007-12-16 @ 21:12:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback