mitt 2007

Nu när året snart är slut tänkte jag liksom många andra lägga upp den här listan om mitt 2007. Enjoy!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba extra.
Jag tänkte på mig själv och bröt ett förhållande.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja det om att skaffa ett jobb! :)
De andra gick i graven första dagen tror jag, haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min kusin fick en dotter i september :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige :D

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Körkort :D

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Faktiskt inget, var inget speciellt år :/

8. Vad var din största framgång 2007?
Helt ärligt så har jag ingen aning!

9. Största misstaget?
Att ge "oss" en andra chans.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haft ont i ryggen sedan Juli om det räknas?
Annars vanliga förkylningar.

11. Bästa köpet?
Min älskade telefon :D (9 dagar gammal!)
Och min Dator !!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, kläder och kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mycket, men kan inte pela ut speciella händelser.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"Beautiful girls" med Sean Kingston. Den kommer alltid påminna mig om sommaren 2007 då den spelades på radion, på jobbet varje dag minst 15 gånger, haha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare måste jag tyvärr säga! Men det tog en vändning för en månad sedan ungefär. Efter dess har jag aldrig varit gladare :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt utomlands och tagit mig mer tid till att träffa kompisarna.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit och bråkat!

18. Hur ska du tillbringa julen?
Jag var hemma med familjen!

19. Blev du kär i år?
Nej, men än är det några dagar kvar. Så vem vet? ;)

20. Hur många one night stands?
1 (One DAY stand.)

21. Favoritprogram på TV?
Grey´s Anatomy & Ugly Betty !!

23. Bästa boken du läste i år?
Isprinsessan

24. Största musikaliska upptäckten?
Har inte varit på någon musikal!

25. Något du önskade dig och fick?
Kärlek.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kärlek.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var hemma och f.d pojkvän, kompis & släkten var här :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det, men kommer inte på exakt vad.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
"Som alla andra.." - Jeans, tunikor.
Leggins och klänning.  Haha!

31. Vad fick dig att må bra?
Kompisarna och jobbet!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron !

33. Vem saknade du?
Min farfar och kompisarna som man inte såg mycket av under sommaren :/.
2007-12-27 @ 21:51:34 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: emelieu

Okej, vad bra :) här är et toppen :)
Rolig lista

2007-12-27 @ 21:59:53
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag snor den här listan! :D Hoppas det är ok! :D Annars får du skälla på
mig ;D

2007-12-27 @ 22:17:48
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback