museum och julklappsshopping

God kväll!

Idag var klassen som sagt på museum och det var nog det tråkigaste någonsin, bara en massa tavlor från flera hundra år sedan. Vi fick en rundtur som handlade om "Ideal genom tiderna". Tråkigt tråkigt tråkigt. Men det blev roligare sen när jag och några ifrån klassen gick och åt på Donken och sedan julklappsshoppade! Jag hittade en hel del, lägger upp bilder senare :) Jag hittade mina efterlängtade skor, haha.

Nu är jag hemma själv till sent ikväll, så ska göra något att äta och sedan bara ta det lugnt i soffan. Är ledig ifrån jobbet idag också, hur skönt som helst!

Vad ska ni hitta på ikväll? :)
2007-12-14 @ 18:26:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback