shopping & äckliga gubbar

God kväll!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Åkte som sagt in till stan efter skolan för lite shopping med Martin. Det var mest jag som shoppade, haha. Eller iallafall sprang fram och tillbaka mellan affärer på jakt efter skor, men de skorna ville inte visa sig idag. Irreterande som fan, jag behöver verkligen ha nya skor. Så imorgon blir det ett nytt försök när brorsan ska på match, jag blir avsläppt i Ringen och ska dit och kika lite. Men iallafall, hoppas du inte avled idag Martin? ;)

På tåget hem nu var det två gubbar som satt och råstirrade äckligt på mig. Det var riktigt obehagligt så jag gick av en station efter vad jag tänkt, bara för att slippa gå av med dem. Usch, jag hatar såna människor. Ser ut som de ska flyga på en när som helst..

Även idag blev en oaktiv dag, får skärpa mig! Men det är som det är nu.
Måste plugga lite nu så det här får bli sista inlägget för idag!

God natt & Sov gott!
2007-12-05 @ 21:51:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Egoina

du kan flytta it?

2007-12-06 @ 00:16:39
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Louise

usch.. en tjej blev våldtagen hrä i trakterna för någon dag sen.

2007-12-06 @ 16:50:59
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback