skön dag!

Hej på er!

Nu är jag hemma från skolan och har hunnit med att äta. Om en stund bär det av hem till farmor :), min favorit! Där kommer även mina små kusinbarn vara! Kärlek till dem, de får alla problem att försvinna med bara ett leende.

Skoldagen idag var väldigt skön, skönaste på länge. Först var det ju luciatåg och sång, sedan hade vi engelska där vi fortsatte att kolla på Blood Diamond, så bra film. På människan socialt & kulturellt läste läraren om Lucia och där fick vi sluta en timme tidigare. Efter dess hade vi omvårdnad, men vi ville börja tidigare för att få sluta tidigare, men ingen lärare var där så vi kollade på Mulan som jag hade i mitt skåp tills läraren kom. Då pratade vi bara om lite olika saker och fick sedan sluta lite tidigare. Då stannade jag och Tessan kvar och såg slut filmen :). Väldigt slapp och skön dag, fler såna tack!

Har eran dag varit bra? :)
2007-12-13 @ 16:55:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback