07-06-02

Godmorgon!

Idag är det jättefint väder ute :D, alldeles blå himmel och sol! Äntligen efter en hel veckas mulet och regnande.
Jag sov enda till 11 :S, ovanligt för att vara mig! Har vart så himla trött hela veckan så det är väl därför.

Iallafall,
Nu har jag nästan precis duschat och klätt på mig.
Ska se om älsklingen ringer snart så vi kan träffas :)
Sen klockan halv 6 ungefär ska jag åka till Anna på princesskalas :D Det kommer bli kuuul! Jag ska ha min rosa balklänning :)
Lägger in bilder från det senare också :)

Nu ska jag gå och äta någon frukosr eller om det blir lunch :p

Ha det bra :)

image223
2007-06-02 @ 11:51:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback