07-06-09

Godmorgon!

Hoppas ni har en bättre morgon än jag haft hittils.
Men vädret är fint så lite glad blir man :) Ska ut och sola om ett tag, måste bara äta och dricka massa vatten först!

Iallafall,
igår var det jättekul! Vi träffade hemma hos Antonia vid 9 ungefär och gick sedan till nicksta där vi la upp filtar och popcorn, chips, godis, och dricka. Sen började vi vårat lilla firande! Det blev mörkt snabbt och saker och ting verkade fort ;P.  Efter bara ett tag så var Nobel, Johanna och Alexandra tvungna och gå så då var vi andra kvar.
Älsklingen försökte förgäves att göra en eld, men den inte mer än glödde. Bättre nästa gång ;).
När även Erica och Antonia gått så var det bara jag, Matttias, Antonia och hennes Mattias kvar och vi hade det ju kul förutom ett misstag som jag ångrar nu men som inte går att få ogjort! Det gick bra iallafall :)
Men iallafall runt ett-tiden så började vi gå hemmåt och var hemma 01.50 ungefär!  En lyckad kväll tycker jag :)

Så nu är det SOMMARLOV! :D
2007-06-09 @ 10:18:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback