American Pie - The naked mile

Den filmen är riktigt ägande, så rolig och bra! alla filmerna är bäst, precis min humor :D
Min älskling är bäst som köpte boxen till mig när jag fyllde år <3

Iallafall, The naked mile.  Ni som inte sett den, se den! Om ni gillar american pie vill säga, för den är naken, mycket sexprat/skämt och riktigt American Pie! Själv älskar jag den!

"Skulle du kunna tänka dig att springa naken med hundratals andra studenter i en av de galnaste collegetraditionerna någonsin? Då kommer du att älska den senaste filmen med en Stifler i huvudrollen - American Pie 5: The naked mile!

När Erik Stifler inser att han är på väg att bli den förste i sin släkt som inte förlorat oskulden innan han gått ut High school, bestämmer han sig för att ta tag i saker och ting. Efter några välmenta råd från Jims pappa är Erik redo för det ökända, årliga "nakenloppet" - tillsammans med sina trogna vänner och ett gäng ohämmade collegetjejer kommer han att få uppleva den vildaste helgen någonsin. American Pie 5: The naked mile är fylld med heta tjejer, Stiflers galna upptåg och är skandalöst rolig ända in i mål!"

image311
   


image310
Och här är min favorit från filmen Ross Thomas (Ryan), sååå good looking och asrolig!
Riktig ögongodis! Se filmen och enjoy! ;)

2007-06-21 @ 23:49:24 Tv & film Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback