big city life

Det är så varmt här, kvavt liksom. Undra om det blir åska!
Kommer inte kunna sova. Måste ha svalt då! Jag har fönstret öppet men det hjälper inte mycket :/
Menmen, får väl sätta på min fläkt ;)

Jag längtar tills imorgon då jag och Antonia ska åka till rusta så jag kan köpa min väska :D, och sen åker vi till Farsta och shoppar lite :D Det blir kul, det var längesen vi gjorde något bara vi!
Efter det ska jag träffa älsklingen <3

Nu ska jag gå härifrån och läsa lite, är snart klar med boken! :)

Ha det bra allaihop :)
sov gott & Godnatt
2007-06-12 @ 00:04:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Klara

(svar)
Jo, den är bra tycker absolut att du ska läsa den!:D
Hoppas du sov gott i alla fall!:D

2007-06-12 @ 07:24:01
URL: http://missklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback