Cartoon heroes

Nu är vädret molnigt överallt :/
Hoppas inte att det börjar jobba, jag ska cykla till jobbet :S

Jag kollade på Systrar i Jeans för ett tag sen, den är inte alls som boken den heller.
Man ska aldrig läsa en bok innan man ser filmen, eller så kan de som gör filmen göra den som boken, iallafall mer lik! Jag blir galen på att dem alltid ska ändra allt!

funderar på om jag ska städa lite i garderoben så jag får plats med kläderna!
Ska även ta bort massa kläder som jag inte använder..
så får det bli!
2007-06-11 @ 14:16:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Klara

Håller helt klart med! Systrar i jeans var hur bra som helst på bok, men filmen hade ju inga likheter alls... dåligt!
Hoppas du får en superfin dag!

2007-06-11 @ 16:11:20
URL: http://missklara.blogg.se
Postat av: Klara

(svar)
Jag tror jag läst all har läst tre, hur måna finns det? Har du läst allihop?

2007-06-11 @ 21:49:51
URL: http://missklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback