Dag av shopping

När är jag hemkommen, har varit det i en timme nu! Har ätit tacos precis! :)
Iallafall, jag hittade ganska mycket :), samma med Antonia!
Lägger upp bilder lite senare :)
Det var en rolig dag med mycket skratt och flams :)

Blir ingen älskling idag :(.
Kunde ju nästan gissat det, men fick iallfall prata lite i telefon!
Man vet ju vad det är som väger mest där..
Så på fredag kväll träffas vi nästa gång, men han lovade att ringa imorgon på lunchen så det hoppas jag han gör!
Jag måste även fylla på mobilen, måste säga det till pappa ;)

Undra vad jag hittar på ikväll då .. Tänkte om jag skulle gå ut och gå, men har för ont i fötterna, gått såå mycket idag!

Imorgon ska jag och Antonia sola och bada om det är fint väder, så då blir det årets första dopp :)

Nu ska jag gå och se vad jag ska hitta på!
2007-06-12 @ 18:41:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Ska mLt inte med på torsdag heller? :O
Isf träffar du ju honom :). . .

2007-06-13 @ 09:26:54
URL: http://sonotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback