Dagen som varit

Den här dagen har varit hur härlig som helst!
Fint väder och trevligt folk. Kan inte bli bättre. Hade iofs velat ha älsklingen här , men vill han inte så ska jag inte tvinga, det får bli en annan gång!

Iallafall, vid tre ringde jag till jobbet och kollade om jag kunde börja en timme senare då folk skulle komma vid halv 4, så då sa han att jag kunde vara ledig idag istället så det tackade jag för! :)
Precis när jag lagt på så kommer min Faster + man, Kusin + sambo/blivande man och deras två barn. Mina kusinbarn som jag äälskar något otroligt!  Direkt så kom Melker krypandes till mig och med honom var jag de tre timmar de var här. Så jäkla underbart, jag pratade, lekte, bar, skrattade, busade och gosade med honom. Han är världens gosigaste bebis, nu är han hela åtta månader, men så liten så liten! :)

De lyckligaste stunderna är när jag får vara med honom och Matilda, det finns nästan ingenting bättre.
Hela jag lyser av lycka av att få vara nära en liten bebis! så otroligt underbart.
Jag längtar till lördag då jag ska vara barnvakt åt gosingarna <3

Mina andra kusiner kom med min farbror. Och sen kom även mormor och morfar och min moster med hennes pojkvän och hans 2 barn, Isak och Ida. De är jättesöta :). De ska sova här inatt, eller barnen sover sen ett tag tillbaka! De är åtta och sex år!  Min moster är ballast av alla :D

image337
födelsedagsbarnet himself :)
2007-06-26 @ 22:48:00 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback