En liten lek

image322

Sätt din iPod på blandade låtar och svara på frågorna i tur och ordning,använd låtens titelnamn som svar på frågorna. Det kan bli väldigt sjuka svar på några av frågorna, men det är det som är kul :P


1. Hur mår du idag?
Where'd you go

2. Kommer du komma långt i livet?
My number one

3.Hur ser dina vänner dig?
Don't speak

4. Kommer du gifta dig?
Hips don't lie

5. Vad är ditt livs historia?
The ultimate

6. Hur är skolan för dig?
Crazy

7. Hur kan du komma framåt i livet?
Game of love

8. Hur kommer morgondagen att vara?
Only hope

9. Vad är det bästa med dina vänner?
Bumbibärssaften

10. Vad finns i lager för nästa vecka?
Take me away

11. Vilken sång beskriver dig mest?
W.O.S starXmain (Gabbes låt)

12. Hur är det med ditt liv?
What I've done

13. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Numb

14. Hur ser världen på dig?
Can't say I'm sorry

15. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Vågar du, vågar jag

16. Vad tycker dina vänner om dig?
You're the one that I want

17. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Ingen annan

18. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Breaking the habbit

19. Har du en djup och mörk hemlighet?
Fairytale gone bad

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Himlen är oskyldigt blå

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Anything but you

22. Kommer jag någonsin ha barn?
I wanna grow old with you

23. Vad är några tips till mig?
Bara för dig

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Angel

25. Om du får en dotter, vad kommer hon att heta?
Dreams of color

26. Om du får en son, vad kommer han att heta?
Posion

Haha många sjuka svar :D
Gör det du med ;) Bra tidsfördriv, vet inte hur många liknande jag gjort!
2007-06-23 @ 00:07:16 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback