En midsommarnattsdröm

Alla rubriker idag har hetat något med midsommar, men så blir det!
Iallafall, nu är jag hemma efter en kväll hos Antonia. Det var väldigt trevligt och mysigt!
Vi började med att laga mat, kött och potatiskroketter med sås och så Antonias Corn-filéer.
Det var himla gott och mätt blev jag, ujujuj.. Sen åt vi chips, popcorn och jordgubbar, mumsigt!
Vi satt bara och pratade och umgicks. Dock saknade jag min älskling jättemycket :/, men imorgon får jag träffa och krama på honom! <3

Nu sitter jag här i min ensamhet, faktiskt ganska skönt!
Bara vara ett tag innan det blir sovtajm. Är riktigt ordentligt trött nu!
Bilder från idag kommer snart upp..
2007-06-22 @ 23:00:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback