föräldrafritt

Om ca 10 minuter så börjar filmen Föräldrafritt med Tom Cruise, den är ganska kul. Det jag kommer ihåg, dansen i vardagsrummet ;) haha. Så den ska jag se! Någon mer som ska? :)

Efter jobbet idag så gick jag och sola, blev ett race på13 minuter! Riktigt skönt, men som alltid så ligger jag där och så fort det låter konstigt så tror jag att lysrören ska gå sönder och jag får allt glassplitter på mig. men hur ofta händer det?.. När jag ligger där tänker jag "Det måste ju hända någon, så varför inte lika gärna mig?".. Haha, vad nojjig man kan vara!  men färg fick jag iallafall :)

Imorgon ska jag åka en sväng till Farsta och kolla lite kläder! Känner för att göra något annat för en gångs skull.
Orkar inte en dag till hemma själv. Det är även älsklings sista dag på jobbet imorgon, såp efter jag jobbat så får jag träffa han <3 Inte gjort sen i söndags! :O Men tiden har gått så fort ändå..

Jaja, nu ska jag till tvn.
Men först ska jag hämta vattenmelon <3
2007-06-28 @ 21:46:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Gabbi

hah ja såg den filmen =D ..de va as kul när han dansa där hihi ^^

2007-06-30 @ 00:35:58
Postat av: mojsan

svar till Gabbi:
Ja det är bäst på filmen :D

2007-06-30 @ 11:05:37
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Hihi jaa ^^ ...kul blogg du har föressten =D kul å läsa å så ^^ tycker jag

2007-06-30 @ 13:15:47
Postat av: mojsan

svar till Gabbi:
Hehe tack :D. Kul att höra!
Har du någon blogg själv?
Ha det bra :)

2007-07-01 @ 11:22:36
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback