Frågor

3 saker som jag gillar:
Min pojkvän
Shoppa
Vännerna

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Hästar
Clowner
Att livet är så kort

3 viktiga saker i mitt rum:
Datorn
Korten på mig och älskling
Sängen

3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är 172 cm lång
39 i skostorlek
Blåa ögon

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Åka till Carribean
bo i kalifornien
Hoppa fallskärm

3 saker som jag kan göra:
Prata
Lyssna
Spendera pengar

3 saker som jag inte kan göra:
Dyka
Lyssna på opera
Sätta mig in i andra människors situation

3 saker som jag säger mest:
"Ojdå"
"Oh my god"
"mendåå"

3 kändisförälskelser:
Johnny Depp

2007-06-12 @ 19:29:59 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback