Grey's anatomy

Den här veckan är en riktigt "avslut för serie vecka", alla serier tar slut för säsongen.
Det gör Grey's med, verkligen något att se fram emot nu när alla friade och allt, men som tråkigt är så vet jag redan vad som händer i nästa avsnitt, för några i klassen visade det avsnittet på sin redovisning. Lite sur man blir då..
Men kanske hinner glömma under sommaren! Men grey's är iallfall bästa serien <3

image251
Allas favoriter, iallafall mina samlade!


De passa bäst ihop!
Även i verkliga livet borde dem vara ett par!
så fina tillsammans :)


Mc Dreamy oh yeah ;)
Han får sitta i min och mammas "kändis soffa"!

Jag och mamma bestämmer varje gång när vi ser på tv och det kommer en riktigt hunk vem som får komma och sitta med oss i soffan, och "Derek" toppar listan, med Johnny Depp, Brad Pitt och Dr Kovac från cityakuten!.
Det är riktigt kul :P, pappa tycker vi är galna! Haha
2007-06-06 @ 22:25:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback