Hakuna matata

Visst är livet bara för underbart ibland?
Idag är en typisk sån dag, där allt bara är lugnt och fint. Jag sitter ute i solen med en bok och känner hur det blir varamre och varmare. Man sitter där och förlorar sig in i en annan värld. Där ingen kan komma och störa, inga störande saker finns där. 
Sen efter ett tag så vaknar man upp och återgår till den riktiga världen men det är fortfarande lika fint. Alldeles varmt och skönt.  Man kollar upp på himlen och den är alldeles klarblå utan ett enda moln! Det är så sommaren ska vara varenda dag. Det är underbart!

Idag är mitt liv underbart och underbarare kan det bli senare.
Det får vi se då! Men jag är modig, jag är stark :)
2007-06-20 @ 14:57:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Du gör mig nyfiken, vad ska du allt ditt mod till? för jag vet att du har mkt av det :)

2007-06-20 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback