Happy hour

Jag står och läser Metro på jobbet och plötsligt på en sida står det något lockande om Egypten och jag tänker "hmmm.. Bäst att läsa!" Så det gör jag, och hjärtat slår ett extra slag, jag blev fångad av det som stod och tänkte att dit, dit vill jag åka. ska jag åka! Så jag skrev ner lite som stod på en lapp och skyndade sen hem för att kolla upp det på internet!
Det är såhär att 2 veckor i Hurghada i Egypten, Flyg + hotell kostar bara lite mer än 7000 kronor med dubbelrum och frukostbuffé inräknat. Det är som fixat! Restiden är inte lång heller, ca 5,5 timmar och hotellet jag kollade ligger vid badet och centrum!  Det är billigt också eftersom de har sin egna valuta så en trerättersmiddag kostar bara några tior i svenska kronor. Som hittat, eller vad säger ni? Man kan även snorkla och dyka för billiga priser! De har massor av småbutiker med kläder, accesoarer och billiga märkeskläder om det lockar.  Dit ska jag nästa sommar!!! Ingen tvekan, för mig är det självklart, speciellt nu efter att ha sett massa bilder därifrån.
Jag har bara en sak till att säga..
Jag är förälskad.

image297

    
2007-06-19 @ 21:54:25 Resor Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Ska du dit själv eller får man kanske hänga på? det ser och låter ju jätte mysigt!

2007-06-20 @ 11:36:46
Postat av: mojsan

haha såklart du ska med :D
Visst gör det? :O
Ser ut som ett paradis :D

2007-06-20 @ 11:58:43
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Erica,

Lovely! :)

2007-06-20 @ 23:30:47
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback