Härliga dag!

Hej på er!

Dagen har varit jättehärlig :D, strålande sol och hur varmt som helst!
Dagen började med att jag träffade Antonia och Anna, vi kollade lite i affärer, köpte glass och satt sedan vid banantorget och stekte lite.  Sen gick vi åt varsina håll och hemma så solade jag mer :), har fått mer färg och är även bränd på axlar och lite av ryggen , men det blir brunt sen ;)

Nu ska jag snart träffa älsklingen, han kommer hit :). Så får se vad vi gör, jag skulle vilja gå ut och gå lite, men det får vi se.

Imorgon är det avslutning :D, sommarlov!
Det här året har gått ruskigt fort !

Smell you later ;)

 Checka in mina heta shorts ;)
2007-06-07 @ 16:57:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej Igen moviestar.
JAg vill bara säga att du skall ha så roligt i morgon för om några år börjar allvaret med jobb,familjen och hela grejen.
En trevlig sommar jag hoppas du få
allt väl med kärleken du uppnå
kramar jag vill dej ge
jag vill bli din anonyma vän och mer
att hjälpa dej dina problem se
så att du mot alla åter vackert ler
lev lievet ha kul
för det är snart åter jul
vinter och kallt
du är mitt allt
en halv dålig dikt som jag satt och skrev gör avd du vill med den kram

2007-06-07 @ 19:14:11
Postat av: mojsan

svar till anonym:
Taack :D, det var jag inte beredd på!
Den ska jag spara! :)
Ha det bra!

2007-06-07 @ 20:22:53
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback