Helt galen dag

Den här dagen han varit helt galen.
Jag började jobba klockan 16 och då var det ganska lugnt, jag fyllde på läsk i lugn och ro och torkade sedan borden. Runt 17 så började det droppa in lite folk, mne fortfarande var det hyfsat lugnt. Men sen.. BOOOOM!!
Runt 18-18.30 då small det. Det bara vällde in folk från alla håll och kanter, hade pizzerian varit en båt hade den sjunkit. Alla borden var fulla och så fort några hade gått så kom det nya osv. Jag hann inte ens plocka undan tallrikarna förräns nästa bort gick! Det tog över en timme att hinna ikapp med disken. helt galet! Men riktigt roligt :)
Jag älskar den sortens stress, när man springer och skyndar!
 Sen vid 20 kom Antonia förbi för vi skulle gå och handla, trodde vi ja. Då vällde det in änmnu fler personer så jag hade inte en chans att gå förräns 20.40. Då äntligen hade det börjat lätta!
Jag har även kokat min älskade tumme, fick kokande mozarellaost när jag serverade pizza. AJ säger jag bara, den är missfärgad och gör ont ont ont! ska börja ha plåster på tummarna, det hjälper nog lite!

Nu sitter jag här och andas ordentligt för första gången på hela kvällen! Jag äter även lite godis, det har jag förkänat efter mitt maraton idag! Jag har träningsvärk i mage, ben och ont i ryggen! snacka om kaloriförbränning ;)

image308
(Haha!)
2007-06-21 @ 22:38:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: mojsan

haha :p
Detsamma :D

2007-06-22 @ 23:29:27
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback