Midsommar kaos

Idag är det då midsommar - igen. Känns som det inte var länge sen alls det var de! Jag kommer ihåg den dagen så väl. den 23 juni 2006. Jag och Antonia tog oss ner till stationen där Joseph (haha) kom. Sedan gick vi runt lite med honom och sen sa vi åt honom att vi skulle åka till min typ moster på muskö (som om jag har en som bor där! ;)) Så han fick åka hem. Samtidigt höll jag på att sms:a med Mattias om att han skulle komma ner, för jag saknade honom!
  Så han sa att han kanske kunde komma ett tag. Sålänge så gick vi och träffade Nobel och gick till Hembygdsgården och kollade läget. Där hände inte mycket. Fick då reda på att Mattias var hemma och vi gick då ditåt och hem till mig. Där kollade vi på Åter till cold mountain innan killarna var tvungna att gå. I min hall så stod jag och Mattias och kramades och just som Antonia kom ner för trappan så pussades vi lite och då hör man henne "Åh herregud, det där trodde jag aldrig att jag skulle få se!" Men det fick du ;)!  
   På kvällen sov hon hos mig och jag var som galen, helt kääär, kunde inte sitta still och pratade oavbrutet om honom! Stackars Antonias öron ;). Men kul var det, och vi vet ju alla vad som hände dagen efter :)

Nog om det,
Idag vaknade jag av tredje världskriget i mitt hus. Pappa tjatade på Manne som satt och spelade och vägrade stänga av, mamma tjatade på Matte som inte hade klätt på sig. Klockan var då halv 12 och dom skulle vara borta 12! Själv låg jag kvar i sängen och lyssnade på kriget!  tillsist vann de vuxna, som de alltid tycks göra. Förstår inte varför? Haha. Så nu har jag huset för mig själv, så skoont!
Mamma har alltid sagt att våran familj är som löjliga familjen, det där "kortspelet" ni vet?  Jag håller fan med..
Alltid kaos när vi ska iväg nånstans, därför är jag glad att jag slipper följa med :D

Jag ska träffa kompisar idag och ha det kul! Äta god mat och umgås :), hoppas även att älskling kan komma ner ett tag, som förra året :)

Jag är lycklig! <3
2007-06-22 @ 11:55:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback