Moulin Rouge

Jag behövde inte fundera länge innan jag visste vilken film jag ville se! Det blev Moulin Rouge, en av mina favoritfilmer. Den är så otroligt bra. När jag ser den så känner jag alla känslor man kan känna! Det är en fantastisk känsla. Det går inte riktigt att beskriva, men jag älskar den enormt! Ni som inte sett den än, se den!

image340

När jag satt och kolla så fick jag sådär i magen igen :/. Det är grymt obehagligt.
Jag har fått så en gång tidigare, för någon vecka sedan när jag stressade.
Men idag har jag inte stressat vad jag kan komma på. Skumt. Känns verkligen inte bra iallafall. Får se om det kommer igen, då får jag väl försöka göra något åt det. Men inte så lätt när man inte vet vad det är.

2007-06-27 @ 23:26:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback