My prerogative

Jag har så jäkla ont i ryggen, vet ärligt inte vart jag ska ta vägen.
Det bara hugger och strålar neråt. Vette fan vad det kan vara, det kommer ganska ofta såhär på kvällarna.
Och speciellt när jag först rört mig ganska mycket och sen ligger ner ett tag. :S
Sjukt jobbigt är det iallafall, oooont. Får ta en värktablett innan jag går och lägger mig.

Morgondagen blir nog lika lugn som idag.
Börjar med matte där vi inte har något kvar förutom en "lägenhetsredovisning". Sen har vi svenska där vi ska få tillbaka våra sagor och få veta betyg. Sen på engelskan kollar vi på "Nurse Betty", jag orkade inte kolla i fredags så vet inte riktigt vad som händer. Någon som sett den?
Imorgon är även sista dagen för att städa ur skåpen och lämna in böckerna, för vi är ju lediga på fredag och på torsdag är det klassdag och på fredag slut!

Fan så härligt att första året äntligen är slut :D
Det har gått något grymt fort, och kul har det varit.
Även fast motgångarna funnits där, men min klass är ju så jäkla underbar! :D <3
2007-06-04 @ 21:19:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback