My toyota is fantastic

Hej hopp!

Den här kvällen har varit jättebra :). Jag jobbade först 16-20 och fick min lön :), så nu är jag rikare ;)
Det gick iallafall jättebra, med mycket kunder hela tiden. Så tiden gick snabbt..

När jag slutade så gjorde min chef ordning en kebabtallrik som jag tog med mig.
Jag gick hem till Elsa där vi åt och pratade massor om allt, mest gamla minnen. Jag har saknat det, men nu ska vi träffas mer ! :).
Jag kom hem därifrån för ungefär 20 minuter sedan..

Det var leeskigt att gå hem :/, var massa skuggor eftersom det blåser så mycket, så trodde det var massa fula gubbar överallt. Hjärtat hoppade och flög i kroppen.
Men jag överlevde :)

Nu ska jag pysa,
sov gott och godnatt :)

image222
Elsa och jag på nyår 2005/2006
2007-06-02 @ 00:59:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

haha älskar den låten! din rubrik :D

2007-06-02 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback