Promenix

Nu har jag nästan precis kommit in från en liten kvällspromenix med älskling, Antonia och hennes Mattias!
Vi gick lite här i nynäs, handlade lite till imorgon! Chips, popcorn och juice ;).
vädret är helt underbart fortfarande. Jättevarmt och sol, klockan är ändå halv 9.
Så jäkla skönt att inte behöva ta med sig en extra tröja! DET ÄR SOMMAR :D

Nu är det inte många timmar till sommarlov :D, visseligen ska jag jobba, men slipper SKOLAN :D !!!

Nu sitter jag och väntar på att lillebror ska komma hem från match så att jag kan ringa mamma och säga det :p
hon är på jobbet..
På tal om lillebrorsan, snart fyller han 10, värsta stora killen ;). Jag vet precis avd jag ska köpa :D

Tjingeling!

image255
Såhär såg jag ut på promisen, kände mig riktigt sommrig :D
2007-06-07 @ 20:28:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback