Regnkväll

Det har regnat hela kvällen nu och är inte alls varmt!
Pappa fick komma och hämta mig från jobbet så lämnade cykeln där, fan den som petar på den :O Min skatt!
haha.

Efter jobbet så gick jag hem till älskling och överraskade honom, han blev förvånad och glad tror jag :D, det såg så ut! .. Vi kollade på tv med hans föräldrar, tråkiga program men vad gör man inte ;P.
Så nu är det inte liiika långt tills vi ses nästa gång, kanske kanske imorgon om vi hinner, annars så på fredag!

Nu är det inte långt kvar tills jag har huset för mig själv :D
Vid halv 11 imrogon åker familjen till Dalarna :D
Dem kommer visserligen hem på lördag kväll, men några dagars ensamhet :D, eller älskligen ska ju vara här <3
Hoppas bara inte att det regnar imorgon..

Idag blev vi, eller pappa klar med våran altan. Han har fått hjälp av morfar och det har bara tagit 1 och en halv dag att bli klart :O, helt otroligt. Vår framsida känns myyyycket större nu än innan! . Jag ska ta och lägga upp bilder på det någon dag :)

Nu ska jag se om det finns något på tv, annars lär jag sitta här ett tag till!
Ska upp 7 imrogon för att följa mned på lillebrors avslutning!

2007-06-13 @ 22:25:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback