sol till moln

Jag gick in för ett tag sedan och duschade och tog på mig kläder.
Och nu är det molnigt, jag gick in precis rätt tid ;)
Annars har det varit jättefint och varmt hela dagen! Har suttit ute sen 12 :)
Jätteskönt, och min mage har blivit så brun att den n'ästan är lila längst ner, haha.

Nu ska jag snart och jobba!
Hoppas tiden går lika snabbt som det gjorde igår. Den bara rusade iväg och helt plötsligt var klockan 8!

Idag ska jag ta nytt mod och göra det jag skulle igår.
Hoppas det blir gjort idag.. Annars blir jag nog fegis igen, hehe.
ni får kanske veta sen, beroende på hur det går!

Nej nu ska jag göra nåt annat.
Ha det bra :)

image307
2007-06-19 @ 15:04:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Värst vad mycket du jobbar :P,
när ska du börja jobba på oljan då?
Ha det bra!

2007-06-19 @ 19:37:30
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Erica,

Svar;
Jo jag vet, eller det kan väl vara mysigt, men som sagt, man gör det ju då och då ^^.
Men vi ha ju årsdag femte januari, hade precis varit sebastians artonårsdag, julafton, jag skulle fylla år och alla hjärtans dag - vi hade slut på ideér :P
Okeej, men det låter ju bra det iaf :)
Fast det skulle vara roligare om det var flera:P

2007-06-19 @ 19:39:46
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback