sommar och sol

Åhh, vädret är helt underbart, riktigt sommarväder :D
alldles klarblå himmel och jättesoligt och varmt :), det fick bli klänning idag :)

Vi fick reda på våra svenskabetyg idag och jag fick MVG :D, fick även det på sagan jag skrev. Och jag som trodde att jag inte skulle få mer än G, för det kändes verkligen inte bra :S, men iaf, fick mvg :)!
Sen har vi städat ur skåpen så dem är helt tomma!

Och imorgon är vi lediga, och våran klass är det även på torsdag :D Vi skulle egntligen kommit till skolan och städat ur skåpen, men eftersom vi var så effektiva idag så får vi ledigt :D, fan så härligt!!
Sen på fedag är det avslutning :D . Ska försöka hitta något att ha på mig tills dess :)

Och imorgon blir det stan med älskling och shoppa lite :D <3

JAG ÄR SÅ GLAD :D
2007-06-05 @ 15:54:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica

Affärerna är väl inte öppna i morgon? :O

2007-06-05 @ 20:22:19
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback