Sommarlov!

det känns fortfarande inte riktigt som sommarlov!
Det är väl för att jag jobbar, igår var första hela lediga dagen sen den 18e maj! Fan så härligt det var, att kunna ta allt i ett lugnt tempo, hinna göra saker innan man måste iväg till jobbet. Nästa lediga dag jag har här den 24e juni då jag och älskling har ett år tillsammans <3

imorgon slutar mina brorsror, eller den ena slutade i fredags eftersom han åkte iväg till Dalarna i lördags.
Men den minsta slutar imorgon iallafall, då ska jag med och kolla! Han slutar trean, så stor han är ;)
Blir kul att träffa gamla lärare, Laila :D
Sen på kvällen är det nickstafest, så då ska vi dit! hoppas det blir kul, men det klan inte bli lika som förra året, då var ju vi höjdpunkten där ;), slutade nian och allt!

Men tänk, om 2 år har vi tagit studenten :D. Aldrig mer skola!  Fy så härligt :D
2007-06-13 @ 12:10:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback