Storm

Det blåser så jäkla mycket ute, storm!
Ser ut som att vissa träd ska brytas av, men det hoppas jag att dem inte gör!

På jobbet idag var det helt galet.
Mellan 11 och 16 hade det varit 120 pers där och var ungefär lika många sen när jag jobbade. Går inte att beskriva det, men det var grymt stress och grymt kul. Totally crazy! Har sålt för flera tusen idag :D
Jag fick smeknamnet "Turbo" idag för att jag nästan sprang när jag jopbbade. Fick ta hant om kassan där det klom folk hela tiden, samt servera och plocka undan och fixa disken. Men kul var det :D
S åjag hoppas att detär lika mycket folk imorgon :)

Nu på kvällen var jag, Antonia och hennes Mattias nere på nicksta och kollade läget, men det var bara skittråkigt så vi gick hem igen. Så nu sitter jag och kollar på She's all that och äter popcorn!
Är hemma själv :D, såå skönt! Men jag skulle vilja ha älsklingen hos mig, men det får jag ju imorgon :) <3

Nu ska jag till tvn igen.
Ha det brao!
2007-06-14 @ 22:54:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback