Tack !

Håret ville till slut! Men inte förns jag satte locktången i det, så nu har jag stora lockar i håret á la moviestar.
Jag blev faktiskt nöjd, sprejade massor av hårspray så det ska klara en dag i det här pissvädret.
Men om jag känner mitt hår väl så kommer hårsprayen vara borta om ca 5 minuter. Har megamjukt hår, inte det bästa när man vill styla det! Menmen, man kan inte få allt! Ni får se bilder senare :) Nu ska jag gå och möta älskling och så bär det av mot stan :) <3
2007-06-23 @ 12:35:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej sötis!
det spelar ingen roll hur ditt hår ser ut du är lika vacker och sexig ändå ha en bra dag i morrom kram och kyss

2007-06-23 @ 16:42:54
Postat av: mojsan

heh tack.
Jag skulle bli glad om du inte skrev så mycket "kyss" och "sexig". Det känns helt enkelt inte bra!
Men du får absolut fortsätta kommentera :)

2007-06-24 @ 20:42:55
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej igen
ber om
ursäkt om jag har varit för framåt ,jag skriver som jag tänker och jag vet att det kan bli problem men jag har bara det jag tyckta tt du har varit tex snygg söt sexig och jag brukar ochså istället för kram och puss skriva kyss till dom som jag gillar på något sätt men jag skall sluta med det om du så vill ha en bra kväll

2007-06-26 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback