Tinitusbajs

Så fort jag sätter i hörlurarna och sätter på i-poden så kommer pipen och tjuten. Jag blir så less, jag kan inte lyssna på musik längre pga att pipen blir fler och värre. Min öronläkare har sagt under flera år nu att jag inte får lyssna på sånt. Men hur ska jag kunna låta bli? Musik är en så stor del av mig, jag behöver musiken.
Men jag lyssnar inte på i-poden lika mycket som förut just pga det. Jag vill ju fortfarande ha min hörsel kvar någorlunda, har redan runt 40 % nedsatt på vänster öra och det är där pipen är som värst! Jag hoppas bara att jag inte får full tinitus med pip hela tiden..

Nu ska jag gå och sova, woha kolla klockan. Bara barnet ju ;)

Sov gott och godnatt!
2007-06-27 @ 23:44:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback