Vädret är ännu surare

Nu är det ännu tråkigare väder än tidigare idag!
Det regnade lite när jag var påväg hem från tåget!

Ojoj, vilken släng dag.. Tågen strulade från nynäs, som vanligt! Så jäkla tråkigt, alltid är det någonting, förseningar eller som idag - signalfel!
Så kom inte till haninge förräns efter 12, gäääsp.
Sen kollade Anna på bikini och byxor och sen åt vi och tog tåget hem :p
Snabbt fram och tillbaka. behövde göra det eftersom jag börjar jobba! Jag har en väldigt konstig tid när jag börjar eftersom halva dagen hinner gå, men det är ändå tidigt. Så man kan inte göra speciellt mycket!
Menmen, ska kolla nästa vecka när jag ska ta ledigt, vilka veckor och så! :)

Nu ska jag alldeles strax åka, pappa skjutsar ;)
Sen ska jag nog handla med Antonia pratade vi om igår! Så ska ringa henne nu innan!

Har inget vettigt att skriva nu, kanske kommer senare ;)
Pusskram !
2007-06-21 @ 15:28:55 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback