what's the defenition of love?

Det känns som att jag under dagen varit alldeles för lycklig och att min lycka tog stopp.
vet inte hur jag ska förklara men nu de senaste timmarna har jag känt mig hängig, inte alls så glad och social som tdigare idag. Jag känner mig ledsen och hopplös!  Vet absolut inte varför.  Kanske har varit så lycklig hela dagen att endorfinerna tagit slut. Haha det låter helt galet, men så känns det !

Mest av alla skulle jag vilja prata med älsklingen nu, men han sover :/.
Ibland blir jag galen på att han jobbar och går upp fem varje morgon, för det betyder att han går och lägger sig tidigt och jag vill prata med han på kvällarna, det tycker jag är mysigt! sådär innan man ska sova.
2007-06-26 @ 22:51:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback