inte min dag idag!

Hej på er!

Usch vilken dag. Jag gick i skolan 8.15-15.00 (egentligen 16.00) men vi fick sluta tidigare. Vi hade lektion på lektion på lektion hela dagen. Med högst 5 minuter mellan och sedan en lunch på 40 minuter. Jag somnade vid 02 inatt pga olika anledningar så har inte varit direkt pigg idag. Har även drabbats av förkylning igen så nu sitter jag här med lätt feber. Varför kan jag aldrig få vara helt frisk?

Jag hade körskola idag och det gick inte bra alls. Kändes som jag gjorde alla fel man kan göra. Men läraren påpekade ingenting iallafall. Mer än att jag höll på missa en bil som svängde ut till vänster om mig. Men fan, man kan inte vara på topp jämt. Man måste ju ha lite sämre dagar så man kan glänsa lite extra de andra!

Har ni haft en bra dag?
2008-08-25 @ 19:00:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erik Keding

Du låter som mig, aldrig helt frisk! Fast skillnaden är nog att jag alltid är lite sjuk i huvudet!

2008-08-25 @ 19:26:25
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Louise

amen usch, hoppas du kryar på dig! :) inge kul att vara sjuk :/



Jag är superglad, turen vart dock på min sida idag.. men ska ändå till slaktarn nästa måndag :( buhu.

2008-08-25 @ 20:11:15
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback