jakten på mat!


Hej på er!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Skolan gick bra trots en 2,5 timme lång Bildlektion ( jag led något otroligt! ) . Men även den tog slut efter en evighet. Efter skolan bar det av till Hufvudstaden för att träffa Linus. Får jag säga att det högg till i magen när jag såg honom komma gående? Vi gick för att leta eftet ett ställe att äta på men det var typ fullt överallt (Kanske för att det är fredag?). Till sist hamnade vi borta vid Odenplan och åt där på Burger King innan nästa vandring och letande började. Denna gång efter ett ställe att fika på, dock gav vi upp det och gick istället runt och bara pratade! Helt supermys var det. Gör jag gärna om mååånga gånger.

Vad har ni sysselsatt er med ikväll?
2008-08-29 @ 23:10:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback