Min dag i bilder!

Gott folk!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag med färder hit och dit. Har tagit en del bilder under dagen (dock med en crappy mobilkamera, men ni ser nog vad bilderna föreställer).

Idag på sjukvården hade vi HLR (hjärtlungräddning) med den nya "tekniken" och hela klassen var grymma. Vi gjorde hjärtkompressionerna i takt och allting. We are the lifesavers 2008! haha, var länge sedan jag hade så kul på en lektion.


På eftermiddagen/kvällen har hela familjen ätit mat hos mormor och morfar. Helt underbart god mat - köttkarré med potatisgratäng och mormors underbara äppelpaj till efterrätt <3 . (Dock inga bilder därifrån). Efter vi varit där i några timmar bar det av ut på vägarna, övningskörning var det som gällde och idag var jag grym. Det gick verkligen hur bra som helst! Enligt mig själv är jag faktiskt värd kortet idag! ;) Vi svängde förbi brandstationen på pappsens jobb och bytte ena lyset på bilen så att inte farbror blå skulle stoppa oss. Där tog jag lite kort på skönheterna (även kallade BrandbilarSläckledare som han är) Ja jag är stolt över honom!!

   

   

Det var min dag i bilder det! Jag måste erkänna att brandmansyrket lockar och det har det faktiskt alltid gjort. Men visst är det ett häftigt yrke?
2008-08-28 @ 22:22:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Vera

Super fin blogg :D!

2008-08-28 @ 23:38:02
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Louise

Ohh ja.. när jag var liten lekte jag brandkvinna varje gång jag följde med pappa till stationen xD hhahaha ^^ och varje gång jag hängde med för att besiktiga (heter det så?) brandbuialrna skulle jag alltid ha pappas hjälm på hvudet ;) hahaahha !

2008-08-29 @ 09:13:23
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback