nya jeans som faktiskt passade!

God kväll!

Ute öser regnet ner, så jäkla trist! Satt på jobbet när himlen öppnade sig. Det var roligt att jobba igen, har saknat det! Nu är det bara att hoppas på att jobbförfrågningarna strömmar in!!

Jag har köpt nya jeans idag, något som inte händer alltför ofta då jag hatar att pröva jeans och inse att dem faktiskt inte passar. Antingen är dem för stora i benen eller för tighta runt benen. Eller så är dem perfekta runt höfter men ser förjävliga ut vid benen. Ja ni känner säkert igen er? Men idag passade de första jag prövade, snacka om lycka. De kostade bara 300 kronor som pricket på i:et!

Nu ska jag platta håret innan det blir sovdags!
Hoppas att ni haft en bra dag!
2008-08-27 @ 22:23:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback