slitz on tour

Hej på er!

Nu har jag fullt upp med att städa rummet och rensa ur garderoben. Där finns hur mycket som helst att hämta, har glömt bort att jag ens äger vissa kläder. Undra bara vad jag ska göra av det jag inte längre vill ha/har plats för?

Ikväll blir det utgång med Anna och Ronja på Telegrafen (lokala krogen). Tydligen är det "Slitz tour" ikväll vad det nu kan innebära! Jag får upp alla möjliga tankar och bilder i huvudet. Slitzbrudar som dansar runt stolpar och på barerna. Brudar som särar på benen i ögonhöjd på en. Kan iallafall tänka mig att en del grabbar kommer befinna sig där ikväll.


Vad hittar ni på denna lördag?
2008-08-16 @ 12:27:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback