städgalna mojsan!

Idag är jag på sånt bra humör och jag är precis klar med städningen. Det tog ca. 40 minuter att städa ur och få iordning i garderoben. Ut ifrån den fick jag ihop 2 papperspåsar med kläder som jag inte längre vill ha. 
Jag tog mig an rummet sen, med dammsugning och torkning av golv. Som om inte det var nog så gjorde jag likadant i vardagsrummet, badrummet, lilla hallen utanför, Lillskitens rum och trappan. Jag satt även på en maskin med disk och tvättade en maskin med kläder (dock mina). Nu är jag helt slut och det känns verkligen som att kalorierna runnit av mig. Städning är ju känt som ett bra sätt att bränna fett! Men damn vad jag känner mig snäll idag, hoppas familjen blir glad när dem kommer hem. Dock kanske det händer att jag har en liiiten baktanke med det hela?! Jag behöver nämligen pengar, haha. Jag vet att jag bara behöver säga det så får jag det, men idag känner jag för att ge något tillbaka för allt mina älskade föräldrar gör hela tiden <33


Dem behövs inte hemma hos mig, inte!
2008-08-16 @ 15:18:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

haha vad duktig du är :) man blir jämt så jäkla trött o varm efter att ha städat :D haha.



ah, men du är inte inne på socionom nu?

2008-08-16 @ 15:52:01
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Marie

ja, jag håller med, det skulle vara spännande. Vad går man för utbildning då? vet du det? :)

2008-08-16 @ 16:42:39
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback