utekväll på toxic

Hej på er!

Jag bara försvann igår men efter att jag varit på körskolan så fick jag sms av chefen (Från pizzan) att jag skulle komma dit och äta. Sagt och gjort. Jag fastnade där lite längre än planerat vilket resulterade i att jag inte hann med någon bloggning. På kvällen bar det nämligen iväg in till Hufvudstaden där utgång på Toxic väntade med mina kära pinglor Ronja och Antonia. Det blev en härlig kväll med dans och skratt och nu först är jag hemkommen!

Hur har ni haft det?
2008-08-07 @ 19:28:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

Jodå, jag har haft det bara bra ;D hahah

2008-08-07 @ 19:44:33
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback