utekväll!

God morgon!

Bakis idag. Ska jobba idag. Men kvällen/natten var kul. Blev dock inte så mycket dans för min del men desto mer levde jag upp till mitt namn - Svampen!

Vet ni vad som känns så jävla bra? Att man har en kusin som är så otroligt beskyddande. När han ser att det är en jobbig situation för mig så smyger han upp bakom och lägger armarna runt mina axlar och frågor de jobbiga personerna vad de ville. Även hans flickvän är underbar! Som hon sa igår "Vi är besläktade, hon är som en syster för mig!" <3 .



 
2008-08-31 @ 12:16:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: lisa

va gulligt att ha en sån kusin! ;p

2008-08-31 @ 12:45:45
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback