28 december

Vilken härlig dag! Ute är det minusgrader som resulterar i frost som ligger alldeles vit på marken - så fint! (Trots att det egentligen är snö jag vill ha).

Mamsingen är dunderförkyld idag så det blir ingen bio + middag inne i hufvudstaden. Istället ska jag i hemlighet åka och handla saker och sedan göra en tårta hemma hos Antonia som jag sedan tar med mig hem och överraskar mamsen med. Jag ska även hyra filmer och köpa lite gott som vi kan ha till och till middag blir det thaimat. Dagen kommer bli supermysig ändå!

Nej nu ska jag sätta fart på dagen, ha det så bra!

2008-12-28 @ 10:19:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

visst! :D hehe.





åååhå vad mysigt. Vilken snäll dotter du verkar vara :)

2008-12-28 @ 14:03:44
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback