Är det bara jag som tycker att tredje året suger?

Är det fler än jag som tycker att gymnasiets tredje och sista år rent utsagt suger? Det har visat sig vara helt värdelöst. Alla kurser är repetition på någon annan kurs och det är upprepande och urtrist. Ingenting nytt som man vill lära sig. All motivation som man hade ett tag under tvåan försvann första veckan den här terminen och mer och mer har den försvunnit. Nu vill jag bara att jullovet ska komma och stanna läänge. Sedan är det dags för praktik under tio veckor och det ser jag verkligen fram emot. Gud så skönt att slippa skolan och få en massa erfarenhet på köpet!

2008-12-03 @ 22:12:55 Funderingar, tankar Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag hade inte kunnat säga det bättre själv. DET SUGER VERKLIGEN!! Speciellt när vissa beter sig som bebisar också... då blir man sååå arg.



Du får göra som jag, spika fast fejk-smilet och vara minigangster, busa rejält på skolan och sådär... kanske du kan hoppa över den biten där jag rådissar lärarna mitt framför ögonen för de :P (a)

2008-12-03 @ 22:28:15
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Erica,

VI läser typ bara nya kurser, trean är bääääääst! :D

(Håller inte med dig alltså xD)

2008-12-04 @ 20:53:55
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback