Brum brum!

Igår skrev jag ett lite halvt arg inlägg om de tjuriga kärringarna på jobbet. Jag menade såklart inte alla där utan några få. Eller kanske en. Vem tror ni jag fick jobba med idag om inte henne? Först ville jag bara sätta ett skott i pannan på henne.. eller på mig själv. Men det hade inte hjälpt någon av oss så det var bara att bita ihop och tänka att det bara handlade om sju timmar.
 
När vi sedan satt oss i bilen och började åka runt så lättade det och hon var tillslut helt okej. Dock skulle jag aldrig välja henne att jobba med men man kan inte tycka om alla, eller hur? Det är bara mänskligt.

Hur har eran dag varit?
2008-12-29 @ 16:15:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

det är så sant så., man kan ju inte gilla alla. Hon där som jag jobbade med i somras, baaah... jag står inte ut med henne. Det går inte ens att bita ihop. Hade man bett någon sätta ett skott i pannan på henne eller mig, då hade det heller inte hjälpt. :P Haha.

2008-12-29 @ 16:23:18
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback