Juldagen

Nu är det juldagen och idag har jag mer julkänsla än igår. Jag vaknade och gick ner i köket där mamma gjorde iordning frukost och sedan satt vi hela familjen och åt tillsammans. Ute är det ett land utav frost, så det är vitt. Ja idag känns det som jul! Vilken tur då att farmor kommer hit och firar lite mini-jul med oss.


Ikväll blir det nog utgång här i Nynäs, men jag är inte på jättehumör för det. Är så himla trött efter 3 dagars jobb nu och sen så ska vi upp ganska tidigt imorgon och åka och shoppa på mellandagsrean! Så får se hur det blir.

Blir det utgång för er ikväll?
2008-12-25 @ 11:27:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

på något sätt så har jag också mer julkänsla idag än igår. har kanske med vädret att göra, vi har också frost och vitt utanför och i himlen seglar riktigt mörkgråa, blå, svarta snömolnsliknande moln, kanske snö? ;)



Hoppas att du hade en bra jul med massa fina julklappar? :D

2008-12-25 @ 11:36:36
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback