Risgrynsgröt är inte mat!


En regnig och kall dag, mycket härligt! Hör ni ironin? Det är iallafall fredag och det enda som jag kan tycka är riktigt jävla värdelöst med dagen är att det som skollunch serveras risgrynsgröt. Ja, gröt.. till lunch! Det är inte mat. Okej, det är "lucia" i skolan och risgrynsgröt är jul"mat" men till frukost, inte till lunch. Jag som är mjölkallergiker kan inte ens äta den. Så vad får jag då? Ja det vem man aldrig, ett år fick jag köttbullar (hurra liksom!), annars får jag något som ska likna gröt men som smakar lim.

Men bortsett från allt detta så är det en bra dag idag. För idag kommer min underbara man! Han stannar till på söndag, så en hel helg av mys väntar.
2008-12-12 @ 08:51:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

ja det är fan dåligt. baby fick gröt igår o man blir fan inte mätt på gröt. idioti fan.

2008-12-12 @ 10:41:51
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg hos mig? :)

Kolla då in mitt "veckans blogg" inlägg och skriv en kommentar!

Vad vinner man? Jo, läsare och äran såklart ;)

2008-12-12 @ 11:19:33
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback