Sanningens ögonblick

Jag är en av de som följer Sanningens Ögonblick på söndagarna. Jag tycker det är roligt att kolla på. Mina favoritavsnitt har varit när det är en kille som sitter i stolen och svarar på frågor medan flickvännen sitter och kollar på. Det är inte mina favoritavsnitt för att det är roligt utan för att dem alltid tycks ha varit otrogna, vill ha sex med andra och tycker att någon annan är snyggare än flickvännen.

De svarar alltid ja på dem sorters frågor och svaret blir sant. Ofta vet flickvännen om det, men inte alltid. Jag har suttit och skrattat åt killarna. Vilka puckon! Varför ställa upp i programmet när dem vet att saker kommer att avslöjas? Saker som de hållt undan för sin flickvän. Ofta verkar det vara så att det faktiskt är flickvännen som anmält dem till programmet. Kanske just för att de vill ha fram sanningen? På ett sätt där pojkvännen inte kan ljuga. Det står ju massa pengar på spel!

"Sanningens ögonblick" heter ju programmet och det är sanningen som gäller. Det borde egentligen vara en självklarhet i ett förhållande. Men är det inte för alla.

Jag kan säga så mycket som att jag skulle kunna ställa upp i programmet och i soffan skulle jag lugnt kunna sätta Linus. Jag har ingenting att dölja. Okej, han vet inte allt om mig. Jag har mina saker från det gångna. Men om det är något han vill veta så är det bara att han frågar. Jag håller ingenting ifrån honom!

Vad säger ni, skulle ni kunna ställa upp i programmet?
2008-12-14 @ 22:09:56 Funderingar, tankar Permalink

Kommentarer

Postat av: Daniel

Du borde söka dit nästa säsong!

2008-12-14 @ 22:22:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

hade blivit livrädd av att sitta där och avslöja alla mina hemlisar!! :O



2008-12-14 @ 22:28:53
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

grymt många hemlisar!! :P



scenen hade skrämt mig med och jag hade typ varit ännu mer nervös bara för den!! XD

2008-12-14 @ 22:40:41
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Antonia

varför ställer du inte upp till nästa säsong då? ;P



sv: haha, det är bra det ;D kände att jag var tvungen att få skriva något roligt om det som irriterar mig just nu :P



2008-12-14 @ 22:53:57
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: Marie

ja det skulle jag väl kunna men skulle aldrig göra det :)

2008-12-15 @ 12:44:41
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback