lördag

God morgon på er turturduvor!

Hoppas ni alla sovit gott! Det har jag verkligen gjort, vaknade först vid halv 11 då pappa kom in och frågade om jag skulle med på hockey. Nej, det varken orkar eller hinner jag var mitt svar! Det får bli en annan gång..

Idag måste jag städa mitt rum innan jobbet. För det kommer verkligen inte finnas någon annan tid för det under veckan nu då jag är ute på praktik. Jag hatar verkligen att städa, speciellt då när dammsugaren kommer in i bilden.. Någon som vill städa mot betalning kanske?

image1449

2008-02-09 @ 10:56:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Tobias

Go morgon :) härligt värre, sovit gott ?

2008-02-09 @ 11:06:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback